אקוסטיקה לחדר נגינה – פתרונות שקט לבית

חדר הנגינה הוא החדר בו אתם אוהבים להיכנס כדי לנגן. אלו שעות של תרגול ושקיעה בתוך הפסנתר, האורגן או כלי הנשיפה שלכם. אם אתם חובבי מוסיקה מסתבר שאתם מגוונים בין הכלים, ואולי גם מכים על תופים. אבל כדי לנגן בהנאה בלי להיות מופרעים ובלי להפריע לאף אחד אתם חייבים שקט. אבל ממש שקט מוחלט.

להאזין לצלילים ללא הפרעות

נגינה בבית היא אמנם חוויה חיובית ונעימה. אבל אם אין לכם את השקט הדרוש לכך – אתם עלולים לגלות כי אתם מוותרים על התענוג. כי כדי לנגן אתם צריכים את השקט שלכם. רק כך תוכלו לשמוע את הדקויות של הצלילים ולהבחין בין פריטה מדויקת יותר או פחות. כמו כן נגינה עלולה להוות גורם מפריע לסובבים אתכם. במיוחד אם מדובר על כלים רועשים מאוד, או כאלו שאין אפשרות להצמיד להם זוג אוזניות, ולצמצם את השמע לגבול מוגדר מאוד. ואכן, בני בית של מתופפים ואפילו שכנים בבניין משותף של לומדי נגינה על כלים שונים עלולים להיות לא מרוצים בכלל מהאימונים החוזרים ונשנים. להם אין את ההנאה מהנגינה, הם רק שומעים שוב ושוב קטעים שחוזרים על עצמם, והם בהחלט מאבדים את הסבלנות.

חדר נגינה אקוסטי אצלכם בבית

אם אתם מגלים כי עניין הרעש ועוצמת הקול מתקילה אתכם בלימודי הנגינה שלכם, אם אתם רואים שהרעש שהנגינה יוצרת מגבילה אתכם, מומלץ מאוד לפנות אל חברה המציעה פתרונות אקוסטיים. חברה כזו מייצרת חומרים שונים שנועדו לספק בידוד אקוסטי ברמה גבוהה באמצעות ספוגים אקוסטיים. וזאת במטרה למנוע חדירה של רעש חיצוני אל תוך חדר הנגינה שלכם, ולהיפך – לשמור על הצלילים שאתם מפיקים בתוך גבולות החדר. פתרון זה נמצא למועיל מאוד, והוא מאפשר לכם להשיג שקט חדר מסוים בבית. החדר אליו אתם יכולים להיכנס, לטרוק את הדלת, לסגור את החלונות ולחוש כי אתם נמצאים בתוך אי של שקט בתוך עולם גועש. כאן אתם שומעים רק את הצלילים שלכם ולא מפריעים לאף אחד. וגם אם בבית המולה וחברים – זה לא מפריע לכם.

 

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקולים מרכזיים עבור מעליות ביתיות
שילוב של מעלית ביתית יכול לשפר באופן דרמטי את הפונקציונליות והערך של בית מגורים. לעתים קרובות נחשבות...
קרא עוד »
ינו 31, 2024
5 יתרונות בחיפוי שיש במקלחת
עומדים לפני שיפוץ של חדר האמבטיה? כדאי שתכירו את היתרונות שיש לחיפוי שיש במקלחת כדי להבין למה זו תהיה...
קרא עוד »
יונ 24, 2021
מוצרי יודאיקה מכסף
כמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא מוצרי יודאיקה מכסף, היות ולרוב מדובר על פריטים מיוחדים העוברים מדור...
קרא עוד »
ינו 06, 2021