בניית ממ"ד לחדר קיים – הדרך הנחוצה להגנה שלמה

הגנו על עצמכם מפני האויבים

כולם ודאי מסכימים עם העובדה שאנחנו גרים במדינה שיש בה תקריות ביטחוניות לא מעטות, אולי זו הסיבה שהצבא שלנו נחשב לצבא חזק. מתוך הצורך נולד צבא מצוין, אך ביום יום, כשאתם שומעים "צבע אדום" בדרום, אתם לא יכולים לחשוב על הצבא החזק כי לא תמיד אפשר להגן עליכם, עלינו, על כולם. לא שצריך להרחיק לכת עד הדרום, העם הפלסטיני מתוחכם מיום ליום וצובר נשק ויכול להפתיע אותנו בטילים למרחקים בכל אזור בארץ, וככל שחולפות השנים הם הרבה יותר מתוחכמים, טכנולוגיים ויצירתיים. אנחנו מצידנו צריכים להיות מוגנים במקסימום האפשרי בתוך ביתנו, שם זה המקום הבטוח והפרטי שלנו שיגן עלינו מכל צרה, לשם כך אתם חייבים ממ"ד בבית, אלא שלא לכולם יש ממ"ד. אם לא קניתם דירה בשנים האחרונות אתם לא מחויבים בממ"ד בביתכם, אבל מי רוצה לחכות לחובה או לרשות, כשכולם רוצים להיות בטוחים בכל רגע הנתון?

 

מה נדרש להתקין ומי יבצע זאת עבורכם?

בניית ממ"ד לחדר קיים תאפשר לכם שלווה ונינוחות פנימית כי בתוך מספר שניות מהירות תוכלו להתניע את עצמכם היישר לחדר המגן בקלות. לא תצטרכו לרוץ למקלט ולהצטופף עם השכנים. בממ"ד יש לכם פרטיות. כשלב ראשון צריך לוודא שהחדר בגודל הנכון והוא 12 מ"ר. מעבר לכך, אתם צריכים להתקין דלת הדף, חלון הדף, לדאוג לצנרת ולחשמל ולתשתיות הנחוצות ולעבות את הקירות שאמורים להיות בעובי מסוים כנקודת התחלה. מה עוד נחוץ? יש דברים רבים שרק מהנדס בניין מבין בהם, לכן כשאתם מתכננים לבנות ממ"ד בחדר קיים אתם צריכים לתכנן זאת היטב ובאופן מדויק באמצעות איש מיומן. חברה המתמחה בבניית ממ"ד או מהנדס בניין יהיו אלה שידריכו אתכם לקראת ביטחונכם ויבנו עבורכם ממ"ד בהתאם לתנאים ולתקנים המחמירים של פיקוד העורף.

 

לסיכום, אפשר להפוך כל חדר קיים לממ"ד ובתנאי שיש בו את התנאים הנחוצים. חשוב מאוד להתייעץ עם מביני עניין ולתת להם להוביל אתכם. גם אם יש לכם ידע עצום וטכניקה מושלמת ביום יום, בניית ממ"ד לחדר קיים דורשת מיומנות רבה ומדוקדקת. זכרו זאת בעת פנייתכם לאנשי המקצוע הנבחרים. בהצלחה בהגנה!

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחי יוקרה
מטבחים הפכו להיות מוקד המשיכה העיקרי שיש בבתים פרטיים, במיוחד כיום שקיימת מודעות וחשיבות גבוהה יותר...
קרא עוד »
מרץ 13, 2023
טיפים לעיצוב מטבח
המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. אנחנו פותחים את היום בהכנת קפה במטבח ומסיימים אותו בחטיף של...
קרא עוד »
ספט 30, 2021
מציאת כיסא בר מתאים לחללים קטנים
חלל קטן לא מחייב להתפשר על סגנון ופונקציונליות. כשזה מגיע לריהוט אזורים קומפקטיים כמו דירות או...
קרא עוד »
אוג 06, 2023